diumenge, 28 de setembre del 2008

Quart Creixent

En el post sobre el 7è aniversari del 11S un dels comentaris posava en dubte que l'home hagués arribat a la lluna. M'ho havia plantejat alguna vegada.

Em crida l'atenció la influència que pot exercir la lluna sobre nosaltres, en el creixement del cabell per exemple.

La lluna ens influïx en el nostre estat d'ànim, varia la nostra vitalitat, capacitat intel·lectual, sensibilitat, etc. El seu cicle de 28 dies, que és la durada d'una volta completa al voltant de la terra, afecta amb la vibració específica segons la fase que es troba.

He llegit que un dia abans de la fase de Quart Creixent, o el mateix dia, t’has de tallar els cabells si vols que creixin llargs i de forma ràpida; i en el cas de les dones específicament, es recomana que es tallin només les puntes del cabell. I encara, pels puristes, preferiblement s’ha de fer això a partir des de les 12 del migdia i fins a les 18.00, a causa de l'elevació de la Lluna sobre l'horitzó, ja es registra un increment progressiu de l'atracció lunar.

La part lluminosa de la Lluna durant aquesta fase té la forma d'un cercle partit just a la meitat (semicercle).

Em crec tot això del cabell perquè tota la vida ho he escoltat, però quant al que ve ara sóc totalment escèptic: també he llegit que l’anomenat primer Quart Creixent és un moment d'emprendre projectes i de fer negocis –i que els tractes econòmics donaran fruit en uns deu dies-; que una lluna tan prima és el millor horitzó per a iniciar una relació; que s'assimilen més els aliments que en altres fases, per tant és dolenta època per a començar una dieta; i que és bona època per a començar entrenaments físics, esportius i laborals, estrenar una nova casa o un nou cotxe.

El dia 8 d'agost de 2008 es va iniciar una fase de Quart Creixent. Estava jo immers en les meves vacances i tot rodava vent en popa.
El 7 de setembre, ja aficat del plé en les meves activitats, es va iniciar de nou aquesta fase. Tant influx positiu lunar va haver en la meva vida? No ho puc creure.
Ara començarà novament aquest cicle el dia 7 d'octubre. Li pararé especial atenció. A veure si posem algun projecte en marxa el dia 7 d'octubre. O, almenys, ens tallem els cabells.

PD: Una dona bastant arribada a mí, que va morir, em diguè: "si et talles les ungles en dilluns capvespre, tot t'anirá bé".
Quan hi penso, ho faig... per si acàs.

14 comentaris:

Bua ha dit...

Quart Menguant. Aquesta fase, al contrari, és propícia per a tallar-se els cabells i que el creixement d'aquests sigui lent. S'han de tallar els cabells durant les hores del matí, des de les 6.00 hores fins al migdia.

No facis res idò durant el quart menguant. Pareix ser que no anirà res de bé.

Mos haurem de mirar això de ses llunes!!

moonlight ha dit...

jo he comprovat el tema del cabell, però en lluna creixent o plena i realment funciona... i m'afecta molt els canvis de la lluna... soc llunàtica del tot ;D

EQMEVD ha dit...

Molt bé això del dia 7, però qualsevol cosa que comencis aquell dia fes-ho abans de les 21.37, moment en que la lluna no està regida per cap astre i queda buida de contingut.

Les coses que es comencen en moments així, mai surten bé, o mai surten com s'esperava.

No posis aquesta cara.

Quan m'avorreixo faig de bruixa.
:P

Lastienditas ha dit...

Sabia que la lluna exercia un poder damunt noltros...però què curiós lo de ses ungles en dilluns!
El que mai et vaig dir: el teu comentari em sorprén, això sí que no ho havia escoltat mai!

Bua ha dit...

Moonlight: El teu nom ja ho diu tot :)
A mi el que m'agrada més de la lluna és "Dark side of the moon", dels meus.

Eqmevd: Les 21:37 hores. Curiós.
He d'entendre que no surten mai bé les coses que comencin a partir d'aquesta hora? En canvi, abans d'aquesta hora sí sortiran bé?

Lastienditas: Lo de ses ungles en dilluns crec que no té rés a veure amb sa lluna... o sí?
Prova-ho, i veuràs com tot te va millor ;)

EQMEVD ha dit...

exacte

Bua ha dit...

Gran consell, eqmevd. Thanks.

Mirau. Avui, dilluns capvespre, m'he tallat ses ungles. Per si acàs...
A mem com me va aquesta setmana.
Joer, l'hi hem de posar tot. No?

Lastienditas ha dit...

jajajaj, men vaig ara mateix a tallar-me ungles...abans que acabi es dilluns...;)

Usum ha dit...

Aixxxx...tendre que esperar al otro lunes para cortarmelas...he llegado tarde..jejejeje.

bimbonocilla ha dit...

Jo tinc especial atracció per la lluna.. és increíble però sense buscar-la sempre la veig... i somric.
Estic com una regadora, ja ho sé.

Aish... però mira q és bonica, eh!?

Bua ha dit...

Lastienditas: Tal vegada sigui sugestió... però funciona!

Usum: Ho has de provar, ja saps. No es pot perdre res.

Bimbo: Ets llunàtica també, no? Com la Llum de Lluna. No estàs com una regadora, Bimbo. I tens un blog collonut, però em tens damunt un fil!

Jaqme ha dit...

Mon pare segueix el mateix ritual que tu per les mateixes raons! Així que caldria investigar les manies ocultes dels habitants del teu poble, a veure si hi ha un consens general en aquest sentit.
A jo me passa que sempre hi pens els dies de lluna plena, quan les meves ungles ja s'han convertit en garres.

Hematie ha dit...

Cuando era pequeña me contaron esto de la Luna. Decían además que si tu signo era de agua su influencia era mayor. Calendario en mano me fui fijando, y coincidía en que mi ánimo solía cambiar con su ciclo. Me hizo hasta ilusión.

Todavía miro la Luna y me fijo en qué fase está :)

Anònim ha dit...

[url=http://kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big7.jpg[/img][/url]

מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - שירות חדרים אנו מספקים שירותי אירוח מגוונים גם ישנו במקום שירות חדרים הכולל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]סעודות רומנטיות[/url] במחירים מיוחדים אשר מוגשות ישירות לחדרכם!

לפרטים נוספים אנא לפנות לאתר האינטרנט שלנו - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]