dimarts, 20 de gener del 2009

Herois del comic

Un dels grans reptes de la humanitat és volar, des de sempre.
Tota classe de artilugis han estat inventats per a aconseguir-lo.



Superman no necessita aparells per a fer-lo.
És el meu super-heroi preferit.Des de sempre.
A excepció de quan treballa en el Daily nosequè,
engominat, amb americana fosca i ulleres de montura antiquada.
Aquest que nom Clark Kent no mola.
M'agrada el que vola i té una forçada.

La resta de herois Marvel no em criden l'atenció.
Bé, un poc Spiderman i Batman.
Ah! I en Hulk també m'interessa especialment.
Tal vegada per allò de les superproduccions cinematogràfiques.

No vull oblidar-me de Mr. Increïble i la seva família, aquests de la factoria Disney.










I els dolents classics, què?
Són tan espectaculars, o més, que els bons.
Em quedo amb el Jòker, villà enemic de Batman,
i el espectacular Dr. Octopus.


Què grans els super-herois.

6 comentaris:

Marc ha dit...

Hulk City?

alas ha dit...

de tots els herois que anomenes em quedo amb Batman! i el seu antagònic Jocker, m'encanten!!

I sobretoot tenc dues heroïnes, una de ficció i l'altra real:
-Mamba negra(Uma Thurman-Kill Bill)
-Frida Kahlo, deia "pies para qué os quiero si tengo alas pa volar"...m'encanta aquesta frase, tant que m'inspirà el nom del meu blog :)

un besito volador

alas ha dit...

Ah!! per cert Bua, et vaig deixar una feineta al meu penúltim post...i no li has fet gens de cas!!! aiaiai...
:P

Lastienditas ha dit...

Jo, a estones, també voldria tenir les qualitats d´un superheroï.

_MeiA_ ha dit...

Cuando puedas pasate por mi blog a recojer una pequeña cosita!!

Petonets!

Jaqme ha dit...

Idò a jo en Clark me mola.
També en Peter Parker, seria un bon maldecap -de cop- poder volar o ser n'Spiderman (o la Masa) aquí al poble.
I també a Palma o a Barcelona.
I també a Nova York i a Hulk City i a Gotham!

De moment tots som en Neo, a Màtrix.